12:30
 
 
13:00
 
Vincent Roders Roders
13:15

De impact die de komst van AI heeft op merken, agencies en de creatieve industrie als geheel is van enorme schaal. Nu de ontwikkelingen zich in razend tempo opvolgen, neemt Jeroen de Bakker van ACE ons in deze keynote mee in de huidige status quo. Wat zijn de meeste recente ontwikkelingen en actuele trends binnen AI? Ook bespreekt hij innovatieve klant cases van onder meer de nieuwe, interactieve en intelligente customer journey Atlas van KLM en de -nog niet gelanceerde- met AI verrijkte e-commerce omgeving van een grote Nederlandse mode retailer. 

 

Jeroen Bakker
13:45

Dat AI talloze mogelijkheden biedt, is bekend. Maar hoe start je nu met een AI-project? Hoe identificeer je waardevolle use cases, en welke overwegingen zijn nodig om de haalbaarheid te evalueren? In deze sessie laat Nathalie zien wat de verschillende stappen in een AI-project zijn. Aan de hand van verschillende cases, o.a. NVM, de media-, en energiesector, laat zij zien hoe je tot een AI-roadmap komt en hoe je collega’s op verschillende niveaus meeneemt in jouw project. 

 

Nathalie Post
14:15

Maak in deze sessies kennis met de eerste AI-marketing medewerker van Nederland: Sarah. Sarah doet er ongeveer 10 minuten over om een contentstrategie te bedenken die ze vervolgens ook zelf kan uitvoeren. Ze maakt teksten, zoekt hier afbeeldingen bij en kan de berichten zelf publiceren op verschillende kanalen. Tijdens deze sessie neemt Sjoerd de Kreij ons mee in de nieuwste AI-oplossing van dit moment en bespreekt hij de vele voordelen die een AI-collega biedt.

 

Sjoerd de Kreij
14:45
 
 
15:15

Tijdens deze interactieve sessie bespreekt Diederik de meeste actuele ontwikkelingen op het gebied van AI en intellectueel eigendomsrecht. In hoeverre is het auteursrecht van toepassing op content gemaakt met ChatGPT? Hoe bewijs jij dat jij als auteursrechthebbende moet worden aangemerkt? In zijn sessie behandelt Diederik wereldwijde, spraakmakende AI- zaken, de samenhangende juridische ontwikkelingen en de impact van de AI Act die recent van kracht is geworden. 

Diederik Donk
15:45

In deze sessie duikt Rajno in het proces van tekstuele contentcreatie met AI. Welke tool zet je in om te sparren in de conceptuele fase en welke tool helpt je bij de invulling van je contentplanning? Wat zijn kenmerken van goede prompts? In deze praktische sessie laat hij verschillende voorbeelden van AI binnen de mediawereld op het gebied van contentcreatie en SEO zien, en deelt hij de belangrijkste lessons learned en voordelen voor Roularta Media Nederland.

Rajno van Wilgenburg
16:15

We betreden een nieuwe wereld van mediaconsumptie en advertising. AI experts Diederik Veelo en Paul Sluimers nemen je in deze presentatie mee in de manieren waarop AI bedrijven transformeert en beïnvloedt. Je krijgt de laatste updates op het gebied van voice-synthesis en AI-videocontent. Kun jij nog echt van nep onderscheiden? In deze sessie ervaar je de next step in AI-gegenereerde beelden en geluid, en verwonder je je over de echtheid ervan.

Paul Sluimers Diederik Veelo
16:45
 
Vincent Roders Roders
17:00