Dag van de Audio

Adformatie Zwijgt, Audio Spreekt

 

Muziek en geluid maken het verschil tussen herinneren en vergeten in de kakofonie van informatie die voortdurend op ons afkomt. Daarom gaat Adformatie.nl op vrijdag 4 oktober voor de vierde keer een dag lang op zwart en staat audio centraal: De Dag van de Audio.

Op deze unieke dag duiken we diep in de wereld van marcom & media met een focus op de kracht van audio. Laat je inspireren en bijpraten over het laatste nieuws, de nieuwste ontwikkelingen in artificial intelligence, en de ins en outs van reclamemuziek. Ontdek de impact van sonic branding, radio, voice search en de effectiviteit van podcastreclame.

Een dag vol inzichten en innovatie, afgesloten met de uitreiking van de prestigieuze Audify Awards voor de allerbeste audioconcepten van Nederland.

 

Mis deze kans niet om te leren, te netwerken en de toekomst van audio te ervaren. Ga op 4 oktober naar onze site en luister mee!

 

Programma (12:00 - 17:00)

 

De lunchshow met Silvan & Susanne van Nierop

12.00 -13.00 uur - De kracht van audio in de mix

  • Robbert Jan van de Velde (Veronica) en Martijn Zuurveen (Mediahuis) over hoe je als radiozender je plek claimt in de markt
  • Yvette van den Berg (NMO) en Liedewij Hentenaar (Audify) – Wat luistert Nederland nu echt?
  • Roel Willemsen (Talpa Media) en Veronika Tarjan (Head of media Unilever Benelux) over de rol van audio in de mix
  • Column Ruud de Lange (Dentsu Media)

13.00 – 14.00 uur – Merken & Muziek

  • Dave Frauenfelder over de rol van muziek in de KPN-campagne
  • Michiel Laan van Bumra Stemra over hoe AI de muziekindustrie op z'n kop zet

 

De middagshow met Jente Kater & Susanne van Nierop

14.00 - 15.00 uur – Podium voor podcast

  • Titus van Dijk van Tonny Media/Podimo over de verdienmodellen in podcast, nu en morgen
  • Jeroen de Bakker van Airborne over groei en hoe AI de markt nog flink op z’n kop zal zetten
  • Mandy van der Wal (Audiohuis) over de podcast als bereiksmedium
  • Marc Adriani van BNR & Stan Steeghs over trends in (branded) podcast en podcastadvertising

15.00 – 16.00 uur – Tech & Audio

  • Jurist Tessel Bossen over ethiek van inzet AI
  • Florian van Oirschot (Lab3) ontwikkelde voor Adformatie een volledig geautomatiseerde AI-nieuwsupdate
  • Christine Lindeloo (Vocoda.ai) over allernieuwste trends op het gebied van merken & AI

16.00 - 17.00 De waarde van creativiteit met live de uitreiking van Audify Awards

  • Eelco de Winter Kaaps Studio - hoe vertel je een echt verhaal?
  • Audio Ambassadeur Remon Buter (GroupM) & Joris vd Pol (Audify) over creatief excelleren in audio
  • Thijs Bontje (N=5) over creativiteit en audio
  • Interviews met de kersverse winnaar van de Audify Awards 2024

17:00 – Start Adnight

 

Ieder uur wordt het ANP én het Adformatie-nieuws gelezen door niemand minder dan Hannelore Zwitserlood.

 

 

Meer informatie over commerciële mogelijkheden neem contact op met Robert de Vries.

Het Event wordt gemiddeld beoordeeld met een

8.3

door de luisteraars

Sprekers

Partners