Ed Stibbe & Marjolijn Meynen
Boek Duurzame Verleiding
Ed Stibbe is merkstrateeg, adviseur en auteur van het succesvolle boek Duurzame Verleiding. Hij helpt merken groeien door ze betekenisvoller en aantrekkelijker te maken. Zijn visie: marketing is geen truc, maar een kracht voor positieve verandering. Tijdens het congres laat hij zien hoe duurzaam verleiden werkt: met lef, plezier én resultaat – leuk, leefzaam en lucratief tegelijk.
Marjolijn Meynen werkt 25 jaar met een groot trackrecord in het realiseren van (merk)groei in verschillende industrieën (FMCG, Consultancy, Kunst & Cultuur en Retail). Binnen de marketingwereld is Marjolijn bekend om haar successen bij het Rijksmuseum en de Bijenkorf. Maar inmiddels is haar grote interesse hoe marketing een bijdrage kan leveren aan een duurzame toekomst. Ze won diverse prijzen, waaronder Communicatievrouw van het jaar en Marketing Company of the Year.
Het boek schreef Ed Stibbe samen met Marjolijn Meynen die naast haar rol als schrijver werk als Directeur Markt & Ouderrelaties bij Partou Kinderopvang. Als B-corp werkt Partou iedere dag aan een betere, duurzame toekomst
TERUG