CMO Retail 2025: Innovate & Elevate
woensdag 8 oktober 2025, 14:00 - 20:00 | Doopsgezinde Singelkerk
De wereld verandert snel, maar retail marketing verandert nóg sneller. Technologie en social platforms verschuiven van inspiratiebron naar directe verkoopkanalen. Klanten verwachten betekenisvolle merken, naadloze journeys en beleving die verder gaat dan een transactie.
CMO Retail 2025: Innovate & Elevate is het strategische ontmoetingspunt voor CMO’s die deze uitdaging willen omarmen. Op 8 oktober brengen we meer dan 50 marketingbeslissers samen om vooruit te kijken: van economische trends en de lessen uit China tot social commerce, retail media en de rol van creators. We onderzoeken waar innovatie écht waarde toevoegt en hoe je als marketeer merk, beleving en klantrelatie kunt verheffen.
Laat je inspireren door visionaire denkers, kritische reflecties en praktijkcases van toonaangevende merken.
Leid met lef in een tijd waarin alleen relevantie telt.
Tijdens CMO Retail 2025: Innovate & Elevate verkennen we:
- Hoe koopkracht en macro-economische trends consumentengedrag sturen, en waarom de fysieke winkel steeds meer een belevingsplek wordt.
- Waarom China’s platformeconomie laat zien dat online en offline naadloos kunnen versmelten.
- Hoe social media zich ontwikkelt van kanaal naar infrastructuur voor groei, en hoe je content, community en commerce slim combineert.
- Welke rol creators en social commerce werkelijk spelen in Nederland, en hoe je hype van realiteit scheidt.
- Hoe social platforms zoals TikTok en Instagram transformeren naar primaire verkoopkanalen en hoe je als merk kunt experimenteren met in-app checkouts en UGC.
- Hoe omnichannel retail media – van instore video tot offsite targeting – merken helpt groeien in alle fasen van de funnel.
Deelname aan CMO Retail 2025 is alleen mogelijk voor marketing- en retailbeslissers op executive niveau (zoals CMO, CCO, CDO) of direct onder hen. Denk hierbij aan marketing-, e-commerce- en customer directors van grote retailers, merken of digital native brands.
Programma
- 13:30 uur:
- 14:00 uur:
- 14:10 uur:
- 14:35 uur:
- 15:00 uur:
- 15:25 uur:
- 15:45 uur:
- 16:05 uur:
- 17:20 uur:
- 17:50 uur:
Inloop
Welkom door:
Patricia Verhoeven, Community & Programma Manager CMO
Susanne van Nierop, Content Director Adformatie
Retail in transitie: economische trends en consumentengedrag - Dirk Mulder, ING
China’s retailrevolutie: lessen voor de Nederlandse markt - John Lin, China-expert
Van scroll naar sale, Social als techgedreven groeiversneller - Tim van der Wiel, GoSpooky
Social Commerce: reflectie vanuit bol.com - Fiona Vanderbroeck, Bol.com
Pauze
Round Tables
- Ronde Tafel: DEPT® over de evolutie van Social Commerce
- Ronde Tafel: retail media in het ritme van de klant
Afsluiting
Drinks & Bites
SPREKERS
Locatie
Doopsgezinde Singelkerk
Herengracht 431
Amsterdam
Partner worden?
Wil je als partner betrokken worden bij CMO retail? Neem dan contact met ons op! Wij geven je graag een toelichting of advies over de diverse mogelijkheden.