Programma

woensdag 1 oktober 2025 | 15:30  - 18:30 | Amsterdam

Datum

woensdag 1 oktober 2025

Locatie

Candid

15:30 - 16:00
 
 
Ontvangst
 
16:00 - 16:10
 
 
Opening

Jos Govaart, Managing partner van Brand Potential, opent het CMO Cafe. Hij onthult hoe Brand Potential zich voorbereidt op een toekomst waarin specialisatie en integratie én machine learning en menselijke creativiteit naadloos samenwerken om adverteerders en hun merken te versterken – inclusief enkele belangrijke aankondigingen.

16:10 - 16:30
 
 
Navigeren door complexiteit: Hoe houd je koers in een netwerk met uiteenlopende belangen?

Utrecht Marketing opereert in een complex krachtenveld van bewoners, politiek, ondernemers en culturele partners. Directeur Cor Jansen laat zien hoe zijn organisatie door dit stakeholderlandschap navigeert.

Met zijn motto “met pret presteren” benadrukt hij dat daadkracht, verbinding en relativeringsvermogen nodig zijn om impact te maken. Hij vertelt hoe Utrecht Marketing, vaak zonder grote budgetten, toch slagkracht ontwikkelt door coalities te bouwen: van coalition of the willing naar coalition of the winning.

In zijn verhaal gaat hij in op vragen als:

  • Hoe smeedt je succesvolle coalities die echt impact maken
  • Hoe zet je marketing in om niet alleen bezoekers te trekken, maar ook bewoners en partners te verbinden?
  • Hoe creëer je draagvlak voor een gezamenlijke visie op de stad en regio?
16:30 - 16:50
 
 
We onderschatten AI

Ondanks alle hype wordt de rol van AI nog op grote schaal onderschat. Bureaus zullen hun dienstverlening snel moeten opschalen en adverteerders kunnen steeds meer in-housen. Niels Rijerse, Head of Business & Product Development bij Brand Potential, deelt zijn visie op AI en de impact die het zal hebben op de marketing- en advertising industrie.

16:50 - 17:10
 
 
Content is geen 30s tv-commercial

Het traditioneel maken van een 30 seconden tv-commercial is niet meer. Adverteren is een samenspel geworden van content over verschillende kanalen. Twan van Empelen, Content & Production Director, laat zijn licht schijnen over hoe content op effectieve en efficiënte wijze gemaakt moet worden.

17:10 - 17:30
 
 
Wrap-up
 
17:30 - 18:30
 
 
Drinks & Bites