Het is weer tijd voor Minds in Media! 

Het jaarlijkse event van Adformatie dat volledig in het teken staat van het mediajaar 2022. Wat gebeurt er bij mediabedrijven, uitgevers, publishers, media-exploitanten en mediabureaus? En wat zijn de trends omtrent de inzet van media? Drie minds gaan hierover met jou en elkaar in gesprek. Tevens wordt het Adformatie Mediareport gepresenteerd en worden de winnaars van 2021 bekend gemaakt.

Woensdag 15 december 2021

16.30 - 17.30 uur

Live webinar vanuit Capital C Amsterdam 

 

Sprekers


Stefan Havik | Digital marketing, strategie, data activatie expert bij DPG Media

Stefan is onderdeel van het BeNe directieteam van DPG Media. Hij is verantwoordelijk voor digital revenue en data en is inmiddels ruim 15 jaar actief in digital marketing. Gestart met een eigen onderneming en via diverse (digital) marketing rollen werkte hij bij Sanoma voor het eerst aan de publisher kant. Voor zich bij DPG Media te voegen was Stefan actief aan de agency kant. Bij Dentsu Aegis Network in Londen is Stefan verantwoordelijk geweest voor de programmatic trading desk Amnet en voor het global data platform M1.