Op deze dag zet je jouw doelgroep centraal en ga je aan de slag met in kaart brengen van hun behoeften. In de middag leer je hoe je een creatief bureau brieft over jouw ideeën voor nieuwe producten of campagnes en hoe je deze zo goed mogelijk op hen overbrengt.
10.00 uur Consumer Centric denken
o Wie is mijn doelgroep?
o Waar zitten ze mee?
o Hoe maak ik mijn content voor hen toegankelijk? In welke vorm?
Gastcollege ‘Consumer Centric merkstrategie: waar zit de win-win?’
o Rewind en deep-dive: voorbereiding is alles
o De kracht van echtheid en ongemak: klanten zijn gewoon mensen
o Learnings en valkuilen van cases: Zwitsal, Heinz en Kruidvat
Docenten: Lennart Boorsma en Wienke Truijen (ex- AS Watson)
13.00 uur Lunch
14.00 uur Briefing
o Hoe werk je samen met creatieve bureaus?
o Leer in 1 zin de opdracht voor jouw bureau te omschrijven
o De bouwstenen van een goede briefing
16.30 uur Einde