Programma 31 oktober 2023
13:30 - 14:00 uur - Inloop
14:00 - 14:10 uur - Welkom
Door: Corinne Hamming - Community Manager CMO - Adformatie & Susanne van Nierop - Content Director - Adformatie
14:10 - 14:40 uur - Kruidvat – Van prijsvechter naar hartendief
Kruidvat gooide als koning van de actiemarketing het roer radicaal om. Korte en lange termijn gingen voortaan hand in hand. Met het merk als kompas navigeerde Kruidvat door de inflatiestorm - en investeerde tegen de stroom in juist nóg meer in merk. Met resultaat. Nederland ging echt van Kruidvat houden. Merk KPI’s gingen door het dak. Het aantal klanten nam gigantisch toe. En na jaren van stagnatie groeide het marktaandeel en omzet fors. Zónder hulp van meer mediabudget, promodruk of lagere prijzen. Maar dankzij de kracht van een sterk merk.
Door: Brenda Smith - Director Marketing & Customer Experience - A.S. Watson Benelux & Joris Gruiters – Head of Strategy - DDB Amsterdam
14:40 - 15:10 uur - Retail = Retail Media Services
Door: Rolf Oosterhoff - Head of Retail Media Services - Ahold Retail Media Services
15:10 - 15:40 uur - Why us? De shift van werven naar binden.
Het leven van de werknemer anno 2023 draait niet meer om werken. En dus verschuift McDonald’s het perspectief van arbeidsvoorwaarde naar mens-waarde. Hoe laat je zien dat elk lid van de crew waarde heeft, en hoe laat je hun waarde groeien? Dus staan bij ons niet de vacatures centraal, maar hoe wij passen in jouw leven. Dat is lekker werken.
Door: Stijn Mentrop - Chief Marketing Officer - McDonald's Nederland B.V.
15:40 - 16:00 uur - Pauze
16:05 - 17:35 uur - Round Table
De round tables worden gehost door:
- KPMG
- Springbok
17:45 - 18:00 uur - Afsluiting
18:00 - 19:00 uur - Bites en muzikale omlijsting door Spaanse zangeres Ganges