Sessie
De macht van platformen: zijn we te afhankelijk geworden? (invite only)
Datum en Tijd
donderdag 15 mei 2025, 13:25 - 14:35
Beschrijving
Meta, Google, TikTok, Amazon—deze techreuzen domineren het speelveld en bepalen de spelregels. Merken investeren miljoenen in advertenties en content op deze platforms, maar bouwen ze nog wel écht iets op? Of zitten we vast in een vicieuze cirkel waarin we steeds meer moeten betalen om dezelfde klant te bereiken? Moeten we als marketeers de afhankelijkheid van ‘gehuurde grond’ doorbreken en weer investeren in eigen ecosystemen?
Tijdens deze exclusieve roundtable gaan we in gesprek over de toekomst van paid- & owned media, de afhankelijkheid van big tech en de kracht van directe klantrelaties.
- Hoe afhankelijk zijn we van platformen als Meta, Google en TikTok en zijn er alternatieven?
- Wat zijn slimme strategieën om first-party data te verzamelen en eigen kanalen op te bouwen?
- Hoe kunnen we een duurzame marketingstrategie creëren die niet leunt op steeds duurdere advertenties?
Wat neem je mee uit deze sessie?
- Inzichten in hoe andere marketeers en merken zich verhouden tot afhankelijkheden van media publishers
- Lessen over hoe merken kunnen groeien via owned kanalen en welke beperkingen hierbij komen kijken
Gehost door Springbok
Session Type
Round Table (besloten sessie)
Type Sessie
Rondetafel ronde 1