Tijd
                                    13:25 - 13:55
                                        Sessie
                                    AI en de Fear of Missing Out
                                        Beschrijving
                                    De AI-golf overspoelt ons. Dagelijks nieuws over baanbrekende tools, disruptieve modellen en de belofte van ongekende efficiëntie. Als CMO voel je de druk: je moet hier iets mee, maar wat precies? De ‘Fear of Missing Out’ is reëel. Investeren uit angst is echter zelden een goede strategie. Hoe navigeer je door deze constante stroom aan informatie en claims?
In deze sessie neemt Diederik Veelo van Ambassadors je mee voorbij de buzz. Geen technisch jargon, maar een nuchtere blik op de (on)mogelijkheden van AI, specifiek gericht op de uitdagingen en kansen voor marketing leiders.
We gaan in op cruciale vragen:
- Hoe beoordeel je de claims van leveranciers en de sensationele nieuwsberichten? Wat kan AI nu echt wel en (nog) niet? En wat is vooral 'bullshit voor de bühne en de clicks'?
- Welke tools en toepassingen bieden échte waarde voor je merk en creatieve processen?
- Wanneer is een AI-toepassing een interessant experiment en wanneer levert het aantoonbare business value op voor je marketinginspanningen?
Sprekers
                                    
                                        Locatie
                                    Bioscoopzaal 2