Sessie
Round table (invite only) | Brandmanagement: Van Merkpolitie naar Groeimotor
Datum en Tijd
donderdag 15 mei 2025, 13:25 - 14:35
Beschrijving

Hoe brand management zich ontwikkeld heeft van controlemechanisme naar motor voor groei 

Merken zijn niet langer slechts visuele of communicatieve assets – ze zijn steeds vaker de drijvende kracht achter strategische groei. Toch bevinden veel organisaties zich in verschillende stadia van merkvolwassenheid. Sommige zien hun merk nog als een esthetisch kader dat bewaakt moet worden, terwijl anderen het merk hebben geïntegreerd als leidend principe voor innovatie, marketing en zelfs bedrijfsvoering. 

Tijdens deze ronde tafel gaan we in gesprek over de verschillende fases van brand maturity en de cruciale rol die brand management speelt in de transitie van ‘merkpolitie’ naar ‘groei-agent’. Hoe zorg je ervoor dat het merk niet alleen consistent is, maar ook impact heeft op productontwikkeling, marketing en zelfs gedrag, cultuur en leiderschap? Wat vraagt dit van CMO’s en hun organisaties? 

Samen met een selecte groep CMO’s verkennen we de strategische kansen en uitdagingen van merken die de stap willen zetten naar de hoogste fase van merkvolwassenheid. Waar staat jouw organisatie? En wat is nodig om door te groeien? 

Session Type
Deelsessie ronde 1
Type Sessie
Breakout 1