Naam
Jordi Hillenga
Organisatie
Scapino
Spreker Bio
Retail heeft Jordi altijd al getrokken. Afkomstig uit een Retail gezin stroomt de spreekwoordelijk 'Retail bloed' door Jordi's aderen. In 2019 startte hij bij Scapino.
Als de rechterhand van de CEO was Jordi intensief betrokken bij de gehele operationele scope van Scapino. Daarnaast gag hij vorm aan de strategie 2020-2025 genaamd 'samen op weg naar groei'. Een strategie met als doel Scapino met een moderne formule te herpositioneren in het Retaillandschap.
Per 1 april 2021 heeft hij in zijn rol als marketing manager de prachtige opdracht om van Scapino een eigentijdse en relevanter merk te maken voor een bredere doelgroep, Dit doet hij niet alleen, maar samen met zijn team en 2.000 collega's. Zijn focus ligt op (door)ontwikkeling van de formule, refreshmentprogramma en het neerzetten van een onderscheidende marketingstrategie en campagnes.
Als de rechterhand van de CEO was Jordi intensief betrokken bij de gehele operationele scope van Scapino. Daarnaast gag hij vorm aan de strategie 2020-2025 genaamd 'samen op weg naar groei'. Een strategie met als doel Scapino met een moderne formule te herpositioneren in het Retaillandschap.
Per 1 april 2021 heeft hij in zijn rol als marketing manager de prachtige opdracht om van Scapino een eigentijdse en relevanter merk te maken voor een bredere doelgroep, Dit doet hij niet alleen, maar samen met zijn team en 2.000 collega's. Zijn focus ligt op (door)ontwikkeling van de formule, refreshmentprogramma en het neerzetten van een onderscheidende marketingstrategie en campagnes.
Spreekt bij